نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت فاگ کریک ساخته شد که بخش اصلی خدمات و امکانات آن به جز بخش Trello Business class رایگان می باشد. ترلو یک نرم افزار تحت وب است و به دلیلی پشتیبانی کامل زبان فارسی، و محیط ساده و قابل فهم، یکی از نرم افزارهای مدیریت پروژه رایگان محبوب و پرکاربرد در بین ایرانیان می باشد که از آن در سطح وسیعی، برای اجرایی نمودن پروژه ها، استفاده میشود. ترلو به صورت اپلیکیشن موبایل و تبلت برای تمامی سیستم عامل ها طراحی شده است.

 

برای مطالعه بیشتر در خصوص آموزش تهیه لایحه تاخیرات می توانید کتابهای زیر را نیز تهیه بفرمایید و یا در دوره شرکت نمایید

اساس کار، Trello

 

نرم افزار مدیریت پروژه ترلو از سه بخش Board، List ، Card تشکیل شده است.

 

Board

 

بستر مدیریت پروژه ها که هدف اصلی و کلی شماست بورد نام دارد، بورد در واقع همان تخته وایت برد شماست اما در قالب دیجیتال و تحت وب. از ویژگی های بارز بورد پویا بودن آنست به این معنا که قابلیت گسترش و تغییر را در تمام بخش های مدیریت پروژه دارا است.

 

نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello
نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello

List

بخش های ترلو به صورت زیرمجموعه ای هستند و هر بخش تکمیل کننده ی بخش های دیگر است، لیست ها بخشی از بورد هستند که شما میتوانید برای مدیریت و اجرایی نمودن پروژه های کوچک و بزرگ کلیه وظایف خود را در آنها ثبت و طبقه بندی نمایید.

 

Card

کارت ها تکمیل کننده ی بخش لیست در ترلو هستند در کارت ها وظایف هر یک از اعضای تیم ثبت می شود، کارت ها از قابلیت جابجایی بین لیست ها برخوردارند.

با ترلو میتوانید مراحل انجام پروژه را در سه بخش Todo، Doing، Done تقسیم و برنامه ریزی کرده و به انجام پروژه نظم خاصی بدهید. Todo شامل تمامی مراحل پروژه است که قصد انجام آن را دارید، Doing شامل بخش هایی از پروژه یا وظایف اعضای تیم است که در مراحل انجام قرار دارند.

 

Done نیز کلیه بخش ها و وظایفی از پروژه را شامل می شود که به پایان رسیده است.

 

Trello Business Class :

ترلو یک نرم افزار مدیریت پروژه قدرتمند با سطح امنیت بالا است اما یکی از امکانات جدید ترلو که به قدرت امنیت ترلو افزوده است Trello Business Class میباشد. استفاده از این بخش رایگان نیست و هر یک از اعضای تیم باید به صورت ماهانه اشتراکی را خریداری نمایند.

 

نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello
نرم افزار مدیریت پروژه ترلو Trello

از مهمترین ویژگی های این بخش علاوه بر امنیت بالا در حفظ و نگهداری اطلاعات پروژه ها میتوان به دسترسی مدیر پروژه به تمام مراحل اجرایی توسط اعضای تیم، پشتیبانی ودر اولویت قراردادن مشتریان از طریق دریافت ایمیل، محدود کردن دسترسی اعضا از طریق ایمیل،و اضافه نمودن اعضا از طریق Google Apps …. اشاره نمود.

مزایای ترلو

  • ترلو یک نرم افزار منعطف، سریع و در عین حال ساده، برای مدیریت پروژه های شرکت، می باشد. با استفاده از ترلو می توانید آماری دقیق و شفاف از کلی ترین تا جزئی ترین بخش های انجام پروژه را آماده و بایگانی نمایید.
  • از دیگر ویژگی های ترلو مدیریت زمان می باشد. هنگامی که انجام پروژه ای را شروع می کنید به صورت خودکار زمان ثبت شده، مدت زمان سپری شده، زمان باقی مانده که برای پایان بخش های مختلف پروژه لازم است را به شما یادآوری می کند.
  • عضویت در بوردهای ترلو نامحدود است، برای طرح مسائل مهم میان تیم پروژه میتوانید تمام افراد مدنظرتان را به بورد ترلو اضافه نمایید و به بحث و تبادل نظر در جهت مدیریت و اجرایی نمودن پروژه بپردازید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

جهت خدمات فنی و مشاوره تماس بگیرید – تلفن (دفتر مرکزی): ۲۸۴۲۶۵۲۰  ارتباط مستقیم با کارشناسان: ۶۶۱۶۸۲۱۸

برچسب‌ها:
برنامه زمانبندیمدیریت دعاوی پروژه
دسته‌ها: برنامه ریزی و کنترل پروژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات مرتبط

تأخیرات همزمان و تقسیم خسارت بین پیمانکار اصلی و پیمانکاران فرعی

این مقاله بر موضوع تأخیر همزمان از دیدگاه پیمانکار اصلی-پیمانکار فرعی تمرکز دارد. هنگامی که یک تأخیر همزمان توسط چندین پیمانکار فرعی، یا بین پیمانکار اصلی و سایر پیمانکاران فرعی…
بیش تر بخوانید

ملاحظات تمدید مدت پیمان در تخمین زمان پروژه برای پروژه‌های مشارکت عمومی

مدت پیمان یا مدت اجرای کار، مدت توافق شده بین پیمانکار و کارفرما برای اتمام پروژه در شرایط عادی است. با این حال، اغلب اوقات پروژه‌ها با افزایش زمان مواجه…
بیش تر بخوانید
تاخیرات- کلیم- رضا امانی

آیا ممکن است در زمان اولیه قرارداد، تأخیرات از مدت قرارداد بیشتر شود؟

بله! ممکن است. به دلایل مختلف این حالت ممکن است رخ دهد. در ادامه برخی از این موارد بررسی می‌شود. 1- کار‌های فصلی فرض کنید پروژه‌ای در شهر زابل با…
بیش تر بخوانید

آخرین مقالات پایگاه دانش

۳۰ درصد تخفیف برای ۱۰ نفر اول در دوره آنلاین مدیریت ادعاثبت نام
+