فهرست مطالب پنهان
💢معمولا در پروژه‌ها سه تیم برنامه ریزی و کنترل پروژه وجود دارد
وظایف برنامه ریزی و کنترل پروژه در سیستم ۳ عاملی
(سیستم سه عاملی: کارفرما، مشاور و پیمانکار)
💢معمولا در پروژه‌ها سه تیم برنامه ریزی و کنترل پروژه وجود دارد

 

⭕️برنامه ریزی و کنترل پروژه پیمانکار :
🔹تهیه برنامه‌زمان‌بندی پروژه
🔹به روزرسانی برنامه زمان‌بندی
🔹ارائه گزارشات روزانه
🔹جمع‌بندی گزارشات روزانه و محاسبه درصدهای پیشرفت هفتگی
🔹درج درصد پیشرفت‌ها در نرم افزار و استخراج گزارشات هفتگی و ماهانه
🔹ارسال گزارشات به مشاور

 

⭕️برنامه ریزی و کنترل پروژه مشاور :
🔹بررسی برنامه‌ زمان‌بندی پیمانکار و رفع نقص آن
🔹بررسی و اصلاح و تایید گزارشات روزانه
🔹بررسی، اصلاح و تایید درصدهای پیشرفت فعالیت‌ها و کل پروژه
🔹بررسی و اصلاح گزارشات هفتگی و ماهانه و ارائه به کارفرما

 

⭕️ برنامه ریزی و کنترل پروژه کارفرما :
🔹تهیه دستورالعمل‌ها و سیاست‌های کلی برنامه‌های زمان‌بندی و سایر موارد مربوطبه کنترل پروژه و ابلاغ آن‌ها به تیم‌های کنترل پروژه مشاور و پیمانکار
🔹بررسی و تایید و ابلاغ برنامه زمان‌بندی تهیه شده توسط پیمانکار و تایید شده توسط مشاور
🔹دریافت گزارشات هفتگی و ماهانه از مشاور و ارائه به مدیران سازمان و تهیه گزارشات خلاصه مدیریتی

وظایف برنامه ریزی و کنترل پروژه در سیستم ۳ عاملی.  وظایف برنامه ریزی و کنترل پروژه در سیستم ۳ عاملی. 

برنامه ریزی و کنترل پروژه. مدیریت پروژه. مدیریت ادعا. claim management. pmbok. pmp. pmi. مدیریت دعاویبرنامه ریزی و کنترل پروژه. مدیریت پروژه. مدیریت ادعا. claim management. pmbok. pmp. pmi. مدیریت دعاویبرنامه ریزی و کنترل پروژه. مدیریت پروژه. مدیریت ادعا. claim management. pmbok. pmp. pmi. مدیریت دعاویبرنامه ریزی و کنترل پروژه. مدیریت پروژه. مدیریت ادعا. claim management. pmbok. pmp. pmi. مدیریت دعاویبرنامه ریزی و کنترل پروژه. مدیریت پروژه. مدیریت ادعا. claim management. pmbok. pmp. pmi. مدیریت دعاویبرنامه ریزی و کنترل پروژه. مدیریت پروژه. مدیریت ادعا. claim management. pmbok. pmp. pmi. مدیریت دعاویبرنامه ریزی و کنترل پروژه. مدیریت پروژه. مدیریت ادعا. claim management. pmbok. pmp. pmi. مدیریت دعاویخرید لایحه تاخیرات. دانلود لایحه تاخیرات. مدیریت ادعا کلیم. مدیریت دعاوی پروژه. مدیریت ادعای پروژه. آموزش مدیریت ادعا. سایت مدیریت ادعا. claim management.  دانلود جزوه مدیریت ادعا. دانلود جزوه مدیریت ادعا. مدیریت ادعا در پروژه های عمرانی. مدیریت ادعا pdf .  مقاله مدیریت ادعا.  مقاله مدیریت دعاوی.  جبران خسارت پروژه. ضرر و زیان پروژه. خرید کتاب آموزش مدیریت ادعا. خرید کتاب آموزش مدیریت دعاوی پروژه. مدیریت دعاوی در قراردادهای ساخت. مدیریت ادعا در پروژه های صنعتی و ساختمانی. مدیریت ادعا در صنعت ساخت. مدیریت ادعا در پروژه های epc. مدیریت ادعا در pmbok. برنامه زمانبندی پروژه. pmbok. پیکره دانش مدیریت پروژه. تعریف مدیریت ادعا claim mangement. تعریف مدیریت دعاوی claim management .رنامه ریزی و کنترل پروژه.

برای عضویت در گروه تلگرامی پرسش و پاسخ های مدیریت ادعا و تاخیرات (کلیک کنید) @drclaim_club

برای مطالعه بیشتر در خصوص آموزش تهیه لایحه تاخیرات می توانید کتابهای زیر را نیز تهیه بفرمایید و یا در دوره شرکت نمایید

برای عضویت در گروه تلگرامی پرسش و پاسخ های مدیریت ادعا و تاخیرات (کلیک کنید) @drclaim_club

جهت خدمات فنی و مشاوره تماس بگیرید – تلفن (دفتر مرکزی): ۲۸۴۲۶۵۲۰  ارتباط مستقیم با کارشناسان: ۶۶۱۶۸۲۱۸

برچسب‌ها: مدیریت دعاوی پروژه
دسته‌ها: برنامه ریزی و کنترل پروژه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    در مورد وظایف تبم های کنترل پروژه سوال دارم

    پاسخ
    • باسلام. خب وظایف متفاوتی دارن، تهیه ساختار شکست کار، ساختار شکست هزینه، تهیه سیستم اندازه گیری پیشرفت، برنامه ریزی زمان، هزینه و منابع پروژه، کنترل کردن زمان، هزینه و منابع پروژه، تهیه گزارشهای کنترلی دوره ای (روزانه، هفتگی، ماهانه و …)، مدیریت جلسات پیشرفت کار و تهیه صورتجلسات و پیگیری آنها تا رسیدن به نتیجه. تعیین علل تاخیر و ثبت آنها، بروزرسانی برنامه زمانبندی و اصلاح آن در صورت نیاز (برنامه جبرانی، برنامه ریزی مجدد و…)، هماهنگی بین واحدهای مختلف جهت حل مشکلات شناسایی شده و سایر وظایف بسته به نوع و شرایط پروژه. اگر سوال مشخصی در این خصوص دارید. بفرمایید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات مرتبط

تأخیرات همزمان و تقسیم خسارت بین پیمانکار اصلی و پیمانکاران فرعی

این مقاله بر موضوع تأخیر همزمان از دیدگاه پیمانکار اصلی-پیمانکار فرعی تمرکز دارد. هنگامی که یک تأخیر همزمان توسط چندین پیمانکار فرعی، یا بین پیمانکار اصلی و سایر پیمانکاران فرعی…
بیش تر بخوانید

ملاحظات تمدید مدت پیمان در تخمین زمان پروژه برای پروژه‌های مشارکت عمومی

مدت پیمان یا مدت اجرای کار، مدت توافق شده بین پیمانکار و کارفرما برای اتمام پروژه در شرایط عادی است. با این حال، اغلب اوقات پروژه‌ها با افزایش زمان مواجه…
بیش تر بخوانید
تاخیرات- کلیم- رضا امانی

آیا ممکن است در زمان اولیه قرارداد، تأخیرات از مدت قرارداد بیشتر شود؟

بله! ممکن است. به دلایل مختلف این حالت ممکن است رخ دهد. در ادامه برخی از این موارد بررسی می‌شود. 1- کار‌های فصلی فرض کنید پروژه‌ای در شهر زابل با…
بیش تر بخوانید

آخرین مقالات پایگاه دانش

keyboard_arrow_up

کارگاه آموزشی بررسی ابعاد فنی، حقوقی و مالی پروژه‌های مشارکت در ساخت- تخفیف ویژه - 28 آذر

X
مشاوره با کارشناس