صد قانون برای مدیران پروژه ناسا
مدیریت پروژه

صد قانون برای مدیران پروژه ناسا

صد قانون برای مدیران پروژه ناسا در این فایل ۱۰۰ قانون که شرکت ناسا برای جذب و بکارگیری مدیران پروژه خود در پروژه های فضایی در نظر گرفته، در قالب یک فایل PDF تنظیم و ارائه شده است. برای دانلود این فایل می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.   لینک دانلود: ۱۰۰ قانون برای مدیران پروژه ناسا
دانلود ریزمتره صورت وضعیت ساختمان
پایگاه دانش

دانلود ریزمتره صورت وضعیت ساختمان

در ادامه ریز متره صورت وضعیت ساختمان سه طبقه مسکونی به صورت جامع و کامل قرار داده شده است. صورت وضعیت مربوط به این ریز متره در این بخش ارائه شده است. تعداد صفحات: ۵۸ صفحه   لینک دانلود:  ریز متره ساختمان مسکونیو کنترل پروژه.
دانلود صورت وضعیت ساختمان مسکونی

دانلود صورت وضعیت ساختمان مسکونی

در این بخش یک فایل pdf از یک صورت وضعیت ساختمانی مسکونی سه طبقه برای دانلود قرار داده ایم. صورت وضعیت قرار داده شده بر اساس فهرست بهای رسته ساختمان می باشد و محاسبات مربوط به تجهیز و برچیدن کارگاه و مقادیر مربوط به تعدیل در آن محاسبه و درج شده است. تعداد صفحات: ۲۰ صفحه   لینک دانلود:  صورت وضعیت ساختمان مسکونی
تغییرات PMBOK 6 نسبت به PMBOK 5
مدیریت پروژه

تغییرات PMBOK 6 نسبت به PMBOK 5

در نسخه‌ی جدید PMBOK 6 تغییرات نسبتا عمده و اساسی را نسبت به نسخه‌ی PMBOK 5 شاهد هستیم که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. اضافه شدن مدیریت چابک (Agile) سبک مدیریتی چابک در سال‌های اخیر جای خود را در اکثر صنایع پیدا کرده و استفاده از آن روز به روز در حال گسترش است. در واقع در نسخه‌ی پنجم PMBOK هم به این…
pmbok
مدیریت پروژه (project management) چیست ؟
مدیریت پروژه

مدیریت پروژه (project management) چیست ؟

مدیریت پروژه (Project management) تخصیص، پیگیری و کاربرد منابع برای رسیدن به اهداف مشخص در یک دوره زمانی خاص را مدیریت پروژه می‌گویند. به بیان دیگر مدیریت پروژه به‌کارگیری دانش، مهارت‌ها، ابزارها و تکنیک‌ها برای فعالیت‌های پروژه به منظور تحقق الزامات پروژه است. مدیریت پروژه با استفاده از فرایندهایی هم‌چون فرایندهای آغازین، برنامه‌ریزی، اجرایی، پایشی و اختتامی انجام می‌پذیرد. کنترل پروژه در این راه…
pmbok
برنامه ریزی و کنترل پروژه چیست ؟

برنامه ریزی و کنترل پروژه چیست ؟

برنامه ریزی پروژه مجموعه ای از پیش بینی ها و سیاست گذاری هاست که به اجرای پروژه شکل می دهد. هدف از برنامه ریزی، آمادگی برای رویارویی با اتفاقات و انحرافات بالقوه در مسیر اجرای پروژه است . به کمک یک برنامه ریزی دقیق و کامل می توان بسیاری از مشکلات و انحرافات را پیش از وقوع، شناسایی و برطرف نمود . اجرای پروژه…
طرح ادعای مالی قبل یا بعد از صورت وضعیت قطعی؟ مالی قبل یا بعد از صورت وضعیت قطعی طرح ادعای مالی قبل یا بعد از صورت وضعیت قطعی طرح ادعای مالی قبل یا بعد از صورت وضعیت قطعی
مدیریت ادعا

طرح ادعای مالی قبل یا بعد از صورت وضعیت قطعی؟

دعاوی مالی ناشی تأخیرات، بیکاری و فعالیت های خارج از قرارداد، دوباره کاری ها و سایر مواردی که درخصوص آنها توافقی حاصل نشده است. معمولا با تایید صورت وضعیت قطعی حداقل راه ادعای مالی پیمانکار بسته میشود. به دلیل اینکه یک سند مورد توافق طرفین است. رسیدن به مطالبات مالی مورد ادعا بعد از صورت وضعیت قطعی بسیار مشکل است. البته از طریق طرح…
تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدیدتفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدیدتفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید

تفاوت آیتم ستاره دار با قیمت جدید

آیتم ستاره دار هنگام تهیه برآورد و اسناد مناقصه توسط مشاور قبل از انعقاد قرارداد در فهرست مقادیر دیده میشود که تمامی ضرایب به آن تعلق میگیرد ولی آیتم قیمت جدید بعد از انعقاد قرارداد و فصل انجام کار توسط پیمانکار ارائه می گردد و تنها ضریب بالاسری به آن تعلق میگیرد. سقف آیتم ستاره دار طبق فهرست بهای سال ۹۵ حداکثر برابر ۳۰%…
مستندسازي؛ ضرورتي در اجراي طرح‌ها و پروژه‌ها

مستندسازی؛ ضرورتی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها

تعریف مستند سازی مستند سازی، تهیه مجموعه اسناد و مدارکی است که سیر تکوین و تحقق یک فعالیت از شروع تا خاتمه آن و چگونگی بهره برداری و نگهداری را، با تحلیل و ارزیابی مربوط، نشان می‌دهد. نقش مستندسازی در مدت اجرای پروژه وقایع و رویدادها، ابتکارها، خلا‌قیت‌ها، تنگنا‌ها و مشکلا‌ت فنی و حقوقی و اجرایی و مالی اتفاق می‌افتد و برای هریک راه‌حل‌ها…
آخرین فرصت استفاده از تخفیف 30 درصدی در دوره آنلاین مدیریت ادعاثبت نام
+